Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Anna Svensson - 2 oktober 2011 18:49

Efter gårdagens lydnadstävling hade vi avslutning på agilitykursen. Vi tränade på hel bana, störtkul tyckte Vilda! Men intensivt blev det. 

I dag var det KM på klubben. Jag hoppade över, men åkte upp och var publik, och passade på att miljöträna Vilda. Efteråt tränade vi sittande i grupp, rutan och lite agility. I agilityn var det slalom som gällde, och framför allt slalom i kombination med hopphinder. Hon klarar sex pinnar - ibland. Fyra pinnar sätter hon 80 % av gångerna. Snälla Simon stod i slutet av kombinationen och matade med godis när mamma sa att det var dags! 


När vi kom hem så tog vi en matpaus. Sedan kunde jag inte hitta Vilda. Ropade på henne - ingen hund. Till slut hittade jag henne helt däckad under köksbordet!! Första gången jag sett den hunden riktigt trött! Men så har det också varit en riktigt späckad vecka... 

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards