Alla inlägg den 30 december 2011

Av Anna Svensson - 30 december 2011 14:44

Som ni märkt har bloggen tagit lite helgledigt. Det har Vilda och jag också!

I princip träningsfritt, något litet mini-upplet (korridors-/aktiveringsvarianten som jag beskrivit tidigare) och någon krypträning hemma i köket då och då är allt. Försöker i stället stimulera henne med lite nya promenadmiljöer - men visst tycker hon att matte blivit märklig! Men det är svårt att få till träning när man jobbar och helgerna plötsligt blivit upptagna av jul- och nyårsfirande!


Funderar på att få till något sök, vi har barmark men mycket is så jag vet inte riktigt hur lätt det är. Annars så väntar jag på fortsättningskursen i agility, som drar igång den 8/1.


Hoppas ni alla haft en skön jul och får en härlig nyårshelg!

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards