Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Anna Svensson - 18 juni 2012 18:13

Sommarvärmen har slagit mig i huvudet i dag! Och där sommarhettan går in, går träningslusten ut. Nu tänker jag ta några välförtjänta semesterveckor. Visst kommer det att bli enstaka träningspass, och ett par tävlingar är jag anmäld till. Men inte tillnärmelsevis lika mycket träning som det varit i vår och försommar! Däremot så tänker jag fortsätta jobba på Vildas kondition (och min egen!). Och återkommer kylan så blir det nog mycket mer än så, förstås.


I går var vi på Vildas första utställning. egentligen hade hon för lite päls, men jag ville ta chansen när hon ändå hade såpass att hon skulle kunna få en vettig kvalitetsbedömning. Och det gick vägen, hon fick sitt Excellent och jag kan raka ner med gott samvete! I dag har jag kört kondition med henne. Ett sökpass är inplanerat i veckan, få se om vi blir nog många för att få till det.

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Skapa flashcards