Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Anna Svensson - 1 juli 2013 22:00

I sol och värme drog sommarens höjdpunkt igång. Jag var lite nervös efter senaste gångernas fiaskosök, men det hade jag inte behövt vara.
Vilda gick 8-10 slag, minns inte exakt, med figge på varje. På ett ställe missade hon figgen trots fint slag och bra djup, så det gick som tomslag. Hon jobbade verkligen på bra hela tiden. Min "gamla" Vilda var tillbaka!
I uppletandet fick hon minnesbildsträning med synretning ett par timmar innan det var våran tur. Vet inte hur mycket det bidrog, eller om våra nya rutiner vid starten börjar fastna. Hon gjorde i alla fall ett riktigt, riktigt bra upplet också! Jag körde på sex utlagda föremål men bröt (som planerat) efter fyra. Ville inte riskera att hon skulle få problem. Här ska byggas pudelsjälvförtroende! :)

Inte konstigt att matte är nöjd ikväll!

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards