Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Anna Svensson - 27 juli 2013 19:17

Sitter här med en sur tennisarmbåge och ett knä som nätt och jämt håller för löpning på mjuka skogsstigar. Fick i samband med dagens tungträning en tanke: kan samma sak ha hänt Vilda? Kan hon ha fått någon inflammation i käk- eller nackmuskulatur av allt tung-bärande? Hon har blivit alltmer ovillig att gripa och lyfta, fastnar i att stå och ta omtag på ett nästan stereotypt sätt. Ibland funderar jag på om hon får sura uppstötningar - det blir ju ett rejält buktryck. Hmm. Självklart kan det vara så enkelt som att jag gör fel i träningen, men jag börjar mer och mer misstänka annan orsak. Någon som har erfarenhet..?
Träningen har ju åkt rutschkana från att kännas "yes, vi har det" till att vara på minus på bara någon vecka. Smärta skulle kunna vara en rimlig förklaring.

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards