Alla inlägg den 11 september 2013

Av Anna Svensson - 11 september 2013 15:33

Tiden och motivationen till att fortsätta bloggen på samma sätt som tidigare finns inte. Jag har haft stor nytta av den under uppbyggnaden av Vilda. Särskilt när det blivit problem och jag undrat "varför" - då har svaret ofta funnits där, svart på vitt. Nu är vi nästan i mål (nåja!), några moment som strular, lite pyssel här och där i specialerna, men grovjobbet är gjort. Jag kommer inte längre att blogga vardagsträningarna. Hur jag kommer att använda bloggen i stället återstår att se. Tack alla ni som följt och läst, peppat, kommit med goda råd, stöd o uppmuntran! Vi ses därute!

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards