Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Anna Svensson - 8 februari 2013 16:39

Har njutit i skidbacken idag, Vilda har vilat med husse. Här kommer i alla fall en snutt på stå/ligg-skiftena i fjärren. Otippat mycket slit ligger bakom detta till synes enkla! Tacksam för kommentarer, särskilt om ni ser svagheter som jag bör se upp med! Filmat har sexåringen gjort, rätt ok tycker jag! Men den längre av filmsnuttarna, hans första försök (den nedre), är kanske i skakigaste laget... :0)  När jag själv kikar på filmerna så får jag ingen riktig ordning på hur hon låser tassarna egentligen... Ibland gör hon baktasförflyttningar som hon sedan kompenserar..? Hmm...




 
 

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards