Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Anna Svensson - 10 juni 2013 20:25

Nu är Vilda anmäld till ny agilitytävling, så jag får lägga manken till och träna! Iofs inofficiell. Hade inte många minuter i dag men fokuserade på slalomingångar (som hon satte överraskande bra, faktiskt 90-gradiga högeringångar! Visste jag inte ens att hon kunde...) och så gungbrädan. Även den tog hon fint, trots att jag lät den smälla ner rätt fritt på slutet. Lovande!

Har inte gjort något mer, men har förhoppningen att få till en tungapportering och lite annat jox innan kvällen är slut. Dagens största skräll var att sambon faktiskt frivilligt tog ut Vilda på en cykeltur! I går kom jag inte iväg förrän klockan elva på kvällen, då var till och med Vilda rätt motvillig till att sticka ut...

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards