Alla inlägg den 21 november 2012

Av Anna Svensson - 21 november 2012 18:40

Jag har grym träningsabstinens och inte blir det bättre av att november bjudit på perfekt sökväder i kombination med mammaledighet. Enda kruxet är att Vilda är tjock som en fotboll så jag har gett oss sökförbud. Däremot kan jag inte alltid hålla mig på promenaderna utan det blir gärna någon liten nosövning. Idag blev det en uppletandevariant där jag helt enkelt kastade ut fem föremål på en äng, ovallat. Hundarna fick se mig kasta och alla grejer låg ganska rakt ut, som mest kanske 20 meter. Tog några bilder med mobilen, blev väl sådär, men fotbollsmagen syns i alla fall på ett av de suddiga korten!


       

Presentation


Välkommen till min blogg, ett komplement till min hemsida (se presentationen). Jag heter Anna Svensson och den här bloggen ska handla om hunddelen i mitt liv. Just nu består den av storpudeln Daisy och mellanpudeln Vilda.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Valpar från min uppfödning

Arbetande pudlar

Pudeluppfödare

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards